Ekonomi

Herniks evcil hayvan kategorisini çevre dostu ürünlerle genişletti

Yenilikçi bir yaklaşımla tasarladığı çevre dostu ürünlerle gezegenin geleceğini koruyan Herniks markası, ürün yelpazesini tüm evcil hayvan kategorisini kapsayacak şekilde genişletti.

Amazon’dan yapılan açıklamaya göre, ürünlerin üretim sürecinde karbon ayak izini önemli ölçüde azaltan ve ev dekorasyonuna mükemmel uyum sağlayan çevre dostu malzemeler kullanıldı.

Herniks’in yeni evcil hayvan ürünleri yelpazesinde, farklı karakterdeki evcil hayvanların ihtiyaçlarını karşılayan çeşitli ürünler yer alıyor.

Açıklamada görüşlerine yer verilen Herniks Kurucu Ortağı Efecan Ataalp, hayvanlara olan sevgileri ve hobilerini işe dönüştürme hayalinden yola çıkarak markayı 2022 yılında kurduklarını belirtti.

Ürün gamının öncelikle kediler olmak üzere evcil hayvan kategorisinin tamamını kapsayacak şekilde planlandığını belirten Ataalp, “Tüm ürünlerimizde karbon ayak izini minimumda tutacak ve evcil hayvan kategorisinin ayrılmaz bir parçası olacak tamamlayıcı hatlara odaklanıyoruz. Evcil hayvan sahipleri, hayvan severler ve çevreye duyarlı tüm tüketiciler bir arada, “Sizleri evcil hayvanlarımız ve gezegenimiz için daha parlak, daha yeşil bir gelecek inşa etmeye davet ediyoruz.” sözlerini kullandı.

Tüm satışlarını e-ticaret üzerinden yaptıklarına dikkat çeken Ataalp, şöyle konuştu:

“Sürdürülebilirliğe olan bağlılığımız bizi bizimle aynı hedeflere sahip iş ortaklarıyla çalışmaya yönlendiriyor. Amazon’un sürdürülebilirliğe verdiği önem ve satıcıyı destekleyen yapısı nedeniyle ilk olarak Amazon’da mağazamızı açtık ve Amazon Logistics ile satışlarımıza başladık. Çalışmalarımız Prime etiketi ve Amazon ödülünü kazandı Lojistik Yeni Ürün Programı sayesinde ücretsiz depolama, ücretsiz söküm ve ücretsiz iade süreçlerinin avantajlarından faydalandık.Müşterilerimizin Prime etiketli ürünleri tercih etmesi sayesinde ürünlerimiz çok hızlı bir şekilde ilgi görmeye başladı. Amazon’da alışveriş yapıyoruz.Aynı zamanda sponsorlu ürün reklamlarının satışlarımıza etkisi çok büyük.Katkısını gördük.Amazon’un biz satış ortaklarımıza sağladığı avantajlar çok fazla.Ürünlerini Amazon Logistics’e göndererek birçok sorunu ortadan kaldırabilirler. depo, personel, sevkiyat ve ürünün öne çıkarılması gibi temel sorunları çözerek hedef kitlelerini belirler ve reklamlar aracılığıyla ürünlerini yeni müşterilere tanıtırlar. “Amazon Türkiye’de satış yapmayı düşünen tüm satış ortaklarımıza kesinlikle bu avantajları deneyimlemelerini tavsiye ediyorum.”

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Başa dön tuşu